Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2006 21:38 - За мъжете- с любов!
Автор: estel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8896 Коментари: 27 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ах, мъжете, мъжете... Ние-жените,- сме мазохистки по default: плачем, а след това се смеем; подлагаме се на невероятни мъчения- като краткият спикък  включва: епилиране на крака, бръснене на подмишници, скубане на вежди, гримиране, ноктопластика, маникюр и педикюр, ондулиране, къдрене и фризиране,n на брой и все различни диети, отчаяни посещения във фитнеса поне два пъти седмично...  И всичко това, повярвайте, е главно заради вас-Мъжете...
Мразим ви, обичаме ви, но в крайна сметка- не можем без вас... Въпреки всичките му недостатъци,  Мъжът наистина е най-доброто, което Господ е измислил за Жените. ;-)
От личните си контакти с противоположния пол /разбирай баща, брат, братовчеди, приятели, колеги, шефове и... онези, по-специалните! ;-) / съм установила, че повечето формулирани /от кого ли не!/ факти, закони, зависимости на мъжкото поведение и психика ВАЖАТ и РАБОТЯТ!
Така например, "моите" мъже се вписват в поне една от изложените по-долу поведенчески характеристики /повечето от които сама съм формулирала/:
  1. Мъжете по правило не обичат /всъщност по-точният израз май е “не могат”/ да готвят. Един Мъж, без да се старае особено, може да направи и  прословутите яйца на очи да изглеждат нито като яйца, още по-малко пък “на очи”; Интересното  тук е, че за сметка на това няма Мъж, който да не обича да приготвя скара! Туй огън, туй жар,  дървени въглища,  скара...Лично аз си го обяснявам това с праисторическите инстинкти, които още дремят в Мъжа; наследено от времената, когато е гонил с гол в ръката нож диви прасета и мамути...;
  2. Жени, проумейте истината, че Футболът е част от Мъжа и Мъжът е част от Футбола! И то каква! Всеки Мъж смята, докато гледа мач по телевизията, че ако се концентрира достатъчно силно,може да помогне на любимия отбор. Дава съвети на играчите направо през телевизора (“Подай на Бербатов, бе, дърво!);  а ако проблемите са по-сериозни (“Напълниха ни кошарата, м…та си е..ло!”)–е  на път да вземе телефона и да се свърже директно с треньора (“Да ви ....майката на всички, тюфлеци с тюфлеците!”).
  3. Дай на един Мъж ключ / какъвто и да е номер-на мен всичките са ми еднакви!/, четка, дрелка.. и..му гледай сеира! Няма нещо, свързано с т.нар.”мъжки работи”, които Мъжът да не умее да върши! Много груба женска тактическа грешка е фразата “дай да извикаме съседа Пешо- той оня ден прави ремонта у тях!” Къртене, шлайфане, шпакловане, мазане, боядисване, лепене- шегуваш ли се?, той, Мъжът, когато ги е вършил тия работи, съседът още е ходил прав под масата...Ако едно нещо не стане- виновен е инструментът, виновно е всичко друго /най-вече жената, която само му стои на главата!/, но не и Той, Мъжът!
  4. Свързан с точка 3 е необяснимият факт, когато ремонтира нещо,  Мъжът задължително да крещи и вика! Явно яростното дране на гласни струни е неотделима част от цялата мистерия! Ритуалът на Викането съпътства също и футболните мачове, както и  губенето при игра на белот;
  5. Всички Мъже изпадат в ужас от мисълта за ходене на зъболекар. Като едното нищо ще предпочете да изчака, докато зъбите му сами напомнят за себе си, доста болезнено при това, отколкото доброволно да яхне зъболекарския стол! Малко са нещата, които всяват повече ужас в мъжката душа от Машинката...оная, който бъзка!
  6. Мъжете ненавиждат израза: “Трябва да си поговорим!”. Да, наистина, защо да говорим, като можем да си крещим...
  7. За Мъжа по-голяма загадка от Шифъра на Леонардо е фактът, че една жена може да прекара в обиколки по магазините 4 и повече часа. Повечето Мъже ненавиждат да пазаруват. Може би точно по тази причина щандовете с мъжко облекло обикновено са на първия етаж – на две крачки от входа!
  8. Когато повече от двама Мъже се съберат на едно място, те си говорят за пет неща: жени/=секс/, спорт /=футбол/, бира, коли и казарма-не непременно в същия ред.. Когато  повече от две жени се съберат на едно място – те си говорят за Мъже!
  9. Мъжета наистина са от Марс, а жените- от Венера. Представата им за чувствителност е на светлинни години разстояние. Тя си задава въпроса:А Той: Ще бият ли нашите довечера?Дали ме обича той?
  10. Мъжът не обича да губи. Загубата просто не му е заложена генетично. Ако жена бие мъжа си на карти/табла/Не се сърди, човече,  а после го попита: “Ще правим ли секс?”, рискува той да й отговори – “Може, но не един с друг!”
  11. Има една приказка: Мъжът не прощава, но забравя; Жената прощава, но не забравя; Вярна е!


Държа да подчертая, че познавам и Мъже, които не отговарят на горепосочените характеристики/ е, поне на повечето...Обаче има един Мъж, който отговаря на ВСИЧКИТЕ!

П.С.Всяка прилика с действителни лица и случки е...абсолютно неслучайна!
П.П.С. И...Мъже, не се сърдете! За същите 11  точки могат да се изброят 110 такива за особености на женската душевност! ;-)



Тагове:   мъжете,


Гласувай:
1



1. charovnabg - само 110??????????????
11.09.2006 22:35
Скъпа,
бих казала че всяка Жена е една Вселена....
Те /Мъжете/ ест. го съзнават и май точно заради милиярдите "точки" все още ни обръщат внимание-
шегувам се- естествено.
Но че ни обичат-
това ние си го знаем....
цитирай
2. baisechku - :)))))
11.09.2006 22:55
Ама не ни анализирай
Обичай ни:)))

Когато обичаш
всичко прощаваш
цитирай
3. анонимен - :)
12.09.2006 00:24
One of the best.
цитирай
4. ananji - хехе
12.09.2006 02:14
наистина ли има някой който отговаря на всичките?
цитирай
5. vilify - и жените не си поплюваме,
12.09.2006 08:40
права си! но да ти кажа,аз си го обичкам независимо от всичко:)))(а и честно казано, съм доволна, че мъжът ми не се вписва идеално в посочените критерии:))))) например не гледа футбол, освен ако аз не го запаля по някой мач - като днешния например:))) справя се с готвенето, признава си като губи! но и той обичча да се изживява като майстор тричко и е истинско мъчение да го накарам да излезем по магазините..абе ко да го правиш - мъже!:))
цитирай
6. estel - estel
12.09.2006 09:45
Всичко написано от мен е с едно голямо намигване и целувка за Мъжете! Нали все пак не трябва да се взимаме много насериозно! ;-)
Наистина познавам Мъж, който отговаря на всички гореизброени характеристики-като се замисля, те всъщност са двама дори!
Аз пък примерно чудесно се вписвам в точки 2 и 10! Нищо че съм Жена! Гледам мачове от 17 години /невръстно детство/ и наистина не обичам да губя!
И...САМО ЛЕВСКИ! ДОВЕЧЕРА! И ВИНАГИ! ;-)
цитирай
7. ceetah - Дано ти се отвори парашута
12.09.2006 10:36
Имаше една книга, май беше на Д.Д. Селиджър "НА ЕСМЕ С ЛЮБОВ И ОМЕРЗЕНИЕ",
един филм със С.Поантие "НА УЧИТЕЛЯ С ЛЮБОВ", хайде да не изпадам повече в отклонения, но ще се опитам точка по точка:
1. Да си виждала някъде главен готвач - жена? Да си чувала за Утка (една буква й липсва) Бъчварова или Звезда Иванова?
2.За футбола? На мене лично тази тема не ме привлича, но нали има свобода на словото...Пък каквото баба си знае, това си бае...
3.Тук си права, децата обичат разни конструктори, Лего, нещо да майсторят, то си е в природата им, както да си имат пенис...за това освен за Мария Кюри и една добра математичка (забравил съм името и), не си спомням...Ще те допълня и ще те светна за друга заблуда: да си видяла някъде фирма "Майсторка" каквато и да е? (крочяка, шивачка, ВиК, Електро, няма да изброявам, списъкът е дълъг...Та не е необходимо да четеш National Geographik за да стигнеш до извода "всяка жаба да си знае гьола".
4.Прескачам по понятни причини...
5.Ако импресионистите бяха зъболекари...Но това със зъбите важи с пълна сила и за жените. Нещо друго, един мъж може да си пусне брада или мустаци, та да поскрие дефекта си, а жената к'во?
6.“Трябва да си поговорим!” Много ултимативно звучи. Как ще реагираш ако един мъж ти каже "Хайде да се шибаме"? Трябва малко подход, кво е това - "от вратата за краката"?
7. Чел съм, че жените така се оттърсвали от стреса...Мъжете могат цяла вечер да искарат в кварталната кръчма с приятели на чаша, две бира...Всеки с номера си...
8.,9. ...нищо ново...
10. Кой обича да губи?
11. Перафразираш поговорката "Господ прощава, но не забравя".
Та и ти като в една друга поговорка "Казвам ти куме, сещай се снахо" имаш в предвид конкретен човек. Явно не мъжът, за който си мечтала...
цитирай
8. estel - estel
12.09.2006 10:48
ceetah, мнооого насериозно го взе, бе, човек!
Казах намигване, нали така? А това за конкретния човек-е, ако трябва да съм по-конкретна, става въпрос за баща ми и брат ми...
Написаното е за "моите" мъже- обърни внимание пак!
За останалите- не отговарям! ;-)))
цитирай
9. ceetah - Тук ме караш да замълча за малко...
12.09.2006 10:56
интересно си го написала и ме заинтригува, въобще добре го почваш, почти като 10-те божии запведи, но ми хрумна една идея (по-късно може да видя, че глупава), но си представи нещо като периодичната таблица на Менделеев, ще има група на майсторите, на крещящите и викащи майстори, на тия дето ни приемат, ни предават, запалянковци...То си е работа за някой психолог или хуморист...
цитирай
10. ceetah - Виж, има хубави неща
12.09.2006 10:58
http://litclub.com/haiku/
цитирай
11. estel - Периодичната таблица...
12.09.2006 12:54
Опитвам се да си представя...така...представям си...
лелеееееееееееееее............
;-)))
цитирай
12. анонимен - Ha-Ha
12.09.2006 12:56
ебана недоебана
цитирай
13. ceetah - В това за периодичната система има хляб
12.09.2006 13:04
Представи си - първи ред са идиот с мозъци като компоти, втори ред са майстории с езици кат мистрии, трети ред са все юнаци с топки кат тукмации... е, и ти имаш фантазия, допълвай...
цитирай
14. ceetah - Хей, ESTEl, не ходиш ли на работа,
12.09.2006 13:09
че като ти чета списъка "...епилиране на крака, бръснене на подмишници, скубане на вежди, гримиране, ноктопластика, маникюр и педикюр, ондулиране, къдрене и фризиране,n на брой и все различни диети, отчаяни посещения във фитнеса поне два пъти седмично... ", остава ли ти време за нещо друго? Ispusnahme eroti4nata pri4eska, tatoo, piering, marry jane...
цитирай
15. ceetah - Не изоставяй и секса
12.09.2006 13:11
(:-)
цитирай
16. ceetah - Ако си още малолетна, не си помисляй, че съм педофил,
12.09.2006 13:17
ей сега превключих, че може да си още ученичка... Извинявай, ако е така...но от друга страна...Познах ли?
цитирай
17. ceetah - "Педофил" звучи като "Птеродактил"...
12.09.2006 13:19
вж. Уикипедиа за 'птеродактил"
цитирай
18. innuendo - Аз съм слънце!!!
12.09.2006 14:54
Както виждам си ги формулирала и наредила. Но щом ги приемаш, толкова по-добре за тебе. Но се замисли за Метросексуалните мъже. Има ги. На колкото по-малко точки отговаря един мъж, толкова е по метросексуален. Момент. Аз не отговарям само на 1-ва точка.
цитирай
19. анонимен - Кат си слънце от ме не светнеш
12.09.2006 14:59
кво е това метросексуален
цитирай
20. innuendo - Анонимски,
12.09.2006 15:18
ами то е едно такава животно дето много прилича на ляв винтил (гей бе), ама не е. Те това те. Дори човека дето е измислил тая дума е вложил точно такъв смисъл - хетеро дето прилича на хомо.
цитирай
21. ceetah - Кат си слънце от ме не светнеш
12.09.2006 15:27
кво е това метросексуален
цитирай
22. анонимен - #12, не мога да ти схвана мисълта
13.09.2006 01:01
дано да можеш да ме светнеш
цитирай
23. анонимен - Права си
24.09.2006 19:01
Естел, права си по всичките точки ;) -хубавото е, че за всяко правило обаче си има изключения :)
А за животното "метеросексуален мъж" -това са мъжете, които си поддържат външния вид и гледат да не отстъпват по суетност на жените-ходят на маникюр и педикюр,всяка седмица са с нова прическа,държат винаги дрехите им да са идеално изгладени а краката гладко избръснати ;) - ето това са метерсексуалните мъже макар че не знам какво мъжко има в тях ;) Даже се сещам за един такъв индивид, който е даже футболист ;) - Дейвид Бекъм
какво да се прави-трябва да има и такива мъже-за да оценим тези които са до нас
цитирай
24. анонимен - Аз съм изключение...май
09.02.2007 16:40
Светле, ти ме разби тотално ;-) Аз май общо взето не отговарям :-)))
1. Обичам и мога да готвя, вкл. и засукани неща
2. Не се интересувам от футбол
3. Хъхъхъ...да-това май и за мен важи-нали се сещаш за Лозница...докрай убедени че чрез картата ще се справим и сами ;-)
4. Мда...рядко се паля, ама като подпаля...
5. Не ми пука от машинката...макар че е гадно...
6. бррр...хм...без коментар
7. Абе аз обичам много да пазарувам-всичко само да не е дрехи...хихихи
8. ъм...за тез 5 неща не си говорим...предпочитаме да ги...ползваме (дано не прозвучи гадно)
9. Хм...предпочитам да не коментирам :-(
10. Не ми пука...важен е секса, а победата...хехехе...
11. Абе аз понякога прощавам и затова някои ме смятат за глупак...просто съм си такъв...

Сам :-)
цитирай
25. estel - Към анонимния...Сам :.)
10.02.2007 21:38
Саше, ти си от немалкото такива изключения, които познавам! Хубаво, че ви има...
А писаното беше за забава...всъщност...нямам нищо против да се посмея и над женските "мании"!
Поздрав!
цитирай
26. анонимен - хехехе
11.02.2007 16:46
не съм анономен-просто не съм логнат и затова си пиша името...ъъъ...ника...така де ;-)
Ами аз знам че си го писала за забава и аз затова отговорих пак за забава ;-)
...макар че някои неща са сериозни и ги приемам сериозно...всъщност идеята за женските мании също е готина, но...(надявам се да не прозвучи обидно за никоя дама която чете това...пиша го само като закачка) мисля че за един мъж би било трудно да опише женските мании, защото понякога жените са малко трудни за разбиране ;-)
нищо лично и обидно-просто закачка, нали ;-)

Сам :-)
цитирай
27. анонимен - По темата
04.03.2010 18:33
Познавам такива мъже,но...не искам да съм с тях,за мен по грубите,по мъжкарите ми допадат,щото и аз съм от по рискованите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 863574
Постинги: 46
Коментари: 430
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930