Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 11:19 - Какъв съм бил в предишния си живот?
Автор: remote87 Категория: Други   
Прочетен: 3981 Коментари: 0 Гласове:
0



Не ви ли е било интересно какви сте били в предишния си живот,къде сте живяли тогава,горе-долу коя година е било,може би и  с какво сте се занимавали? :) Някак си ме теглеше да се позаинтересувам повече по въпроса и случайно открих една много интересна програмка ( гарантирам,че няма вируси и работи на 100% ),която с помощта на едно ЕГН ви дава пълна информация за вашата зодия,предишен живот и какво ли още не.Доста е забавно.Аз вече проверих всички роднини,на които знам ЕГН-то :) Надявам се да ви хареса.

Ето линка : http://damianov.5.forumer.com/a/_post29.html - ще намерите и подробна информация за това какво ви изписва след като въведете ЕГН-то си.Програмата е предоставена за свободно сваляне.
Приятно преоткриване на миналия ви живот.И само за информация,малко и за мен :
"В твоя предишен живот ти си бил мъж. Ти си бил роден някъде в територията на съвремна Полша приблизително около 1700 година. Твоята професия е била дресъор, ловец на малки животни, птици, насекоми. Твоя кратък психологичен профил в миналия живот: Личност с огромна енергия, добър в планирането и контролирането. Ако си боклукчия, то ти си шефа на боклукчиите. Урока, които твоя минал живот носи: Твоя урок - да учиш смирение, и вяра в духовните принципи. Трябва да вярваш в Главната Причина. Спомни ли си сега?"

Честно казано,не знам може да е и самовнушение,но когато прочетох този текст,генериран от програмката,която ви казах ( не е ясно и доколко е истина,но мистиката си я бива ),ме обзе някакво странно тръпнещо чувство.Надявам се да изпитате същото - различното и особеното винаги е по - приемливо от скуката ;)



Тагове:   Какъв,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: remote87
Категория: Други
Прочетен: 85790
Постинги: 74
Коментари: 53
Гласове: 76
Архив